budowa domu poradnik youtube kurs budowy domu jednorodzinnego allegro

FAQ

Pytania i odpowiedzi

1. Jak zapłacić szybkim przelewem internetowym?

Klikij PLAY i zobaczy film:

2. Jak zamówić z opcją „płatność przy odbiorze”?

3. Ile trwa dostawa?

Przesyłki nadaję codziennie w okolicach godziny 10:00. Jeśli do tego czasu złożysz zamówienie, jest bardzo prawdopodobne, że zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia.

Jeśli złożysz zamówienie po godzinie 10:00, zostanie ono wysłane dopiero następnego dnia.
Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku.

Czas dostawy uzależniony jest od Poczty Polskiej,
lecz z moich obserwacji wynika, że:

  • List priorytetowy – do 3 dni roboczych (bardzo często na drugi dzień od nadania)
  • List ekonomiczny – do 7 dni roboczych (zazwyczaj 3 – 4 dni)

UWAGA! W okresie przedświątecznym czas dostawy może się wydłużyć.

4. Co jeśli nie otrzymałem przesyłki po 7 dniach?

Być może twoja przesyłka gdzieś się zawieruszyła na poczcie. Skontaktuj się ze mną w celu uzyskania numeru przesyłki. Z tym numerem udaj się na pocztę i zapytaj o nią.

5. Jak reklamować wadliwy lub uszkodzony towar?

Płyty DVD przed wysłaniem do klienta przechodzą test poprawności w duplikatorze. Gdyby jednak któraś z płyt okazała się wadliwa (np. brak dźwięku), skontaktuj się ze mną. Wyśle nową na mój koszt.

Może się również zdarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona przez pocztę (np. pęknięte pudełko). W takiej sytuacji również wysyłam nowe na mój koszt.

6. Mieszkam za granicą. Jak mogę zamówić poradnik?

Jeśli nie mieszkasz w Polsce, możesz zamówić poradnik na dwa sposoby:

  • Korzystając z systemu PayPal.
    Dokonaj przelewu na adres goldmeil@interia.pl
  • Wpłacając na nasze konto w mBanku. Oto dane do przelewu zagranicznego:
    • Numer IBAN: PL 10 1140 2004 0000 3202 6907 6048
    • Dane firmy: FILAR Krystyna Goldmann, ul. Harcerska 2c, 64-125 Poniec
    • kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
    • nazwa i adres mBanku: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
    • SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004

Koszt przesyłki za granicę to 19 zł (dolicz do ceny poradnika)

Po dokonaniu wpłaty skontaktuj się z nami, w celu podania adresu do wysyłki.

Uwaga! Poczta Polska nie realizuje przesyłek zagranicznych z opcją „płatne przy odbiorze”, dlatego zamówienia zagraniczne są realizowane tylko po przedpłacie na konto.

7. Co to jest Gwarancja Satysfakcji?

Gwarancja Satysfakcji jest to okres (2 lata), w którym masz możliwość przekonania się, czy poradniki, które u mnie kupiłeś, przyniosły Ci jakieś korzyści. Czy dzięki nim zaoszczędzałeś realne pieniądze.

Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz usatysfakcjonowany z poradników – możesz je zwrócić. Masz na to 24 miesiące.

W tym czasie możesz przetestować poradniki i przekonać się czy inwestycja ta była opłacalna.

8. Dlaczego daję gwarancję satysfakcji?

Pomyślisz sobie: „Gość jest jakiś naiwny. Mogę kupić poradniki, skopiować i zwrócić mu, żądając zwrotu pieniędzy!”

Tak masz rację, może jestem trochę naiwny. Ale uważam, że tak samo jak nasi urzędnicy powinni ufać nam – obywatelom, tak samo każdy przedsiębiorca powinien ufać swoim klientom. Wierzę, że każdy człowiek jest z natury dobry i nie ma zamiaru czynić drugiemu krzywdy.

Gwarancji Satysfakcji udzielam dlatego, ponieważ chce przerzucić całe ryzyko związane z zakupem, które wisi po twojej stronie – na siebie. Chce, abyś czuł się bezpiecznie kupując u mnie.

Dodatkowo gwarancja motywuje mnie do tego, aby poradniki były możliwie jak najlepszej jakości. Abyś nie miał lub miała powodu, żeby je zwracać.

Jeśli okaże się jednak, że z jakiejś przyczyny chcesz zwrócić poradnik, nie ma najmniejszego problemu. Zachowaj proszę tylko dowód zakupu, czyli paragon. Za co będę Ci bardzo wdzięczny.

9. Jak skorzystać z Gwarancji Satysfakcji?

Jeśli chcesz zwrócić poradnik, po prostu odeślij go na adres:

FILAR Krystyna Goldmann
ul. Harcerska 2c
64-125 Poniec

Do przesyłki dołącz:

  • kartkę z Twoimi danymi i numerem konta, na które mam przelać pieniądze
  • paragon
  • (nieobowiązkowe) informację dlaczego zwracasz poradnik. Pomoże mi to w przyszłości ulepszyć mój produkt. Jeśli jednak nie chcesz tego pisać, nie musisz.

Wszystkie kursy

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. X